You can feel it in your mind, oh you can do it all the time









Efter skolan åkte jag ner på stan för att hämta ut mitt nya visakort. Vid uttagsautomaten stod det två trevliga killar som kollade lite mot mig. Lite försiktigt frågade de om jag pratar engelska och kan rekommendera lite nattklubbar och barer i stan. Självklart! Jag älskar att prata engelska och hjälper gärna till. En av killarna hade riktig surferfrilla och grym accént. Och då kommer man ofta från Australien. Den här killen var från Noosa, ett litet ställe på Australiens östkust som har en av landets bästa surfingmöjligheter och där jag tillbringade över en vecka i januari. Ja menar, hur liten är världen. Grymt är ordet. Det fick mig att börja tänka på min backpackerresa i våras, allt jag såg och upplevde och alla underbara människor jag träffade. Ursäkta mig men, fy fan va roligt jag hade. Wanna do it all again.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag älskar dig! :) kommeru hem i helgen eller? <3

2009-10-15 @ 19:10:35
Postat av: Semra

heeeej! tack gumman, kul att du hittade mig:P hur står det till? vad händer i ditt liv nu? Kram

2009-10-15 @ 21:24:01
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0